czwartek, 24 marca 2016

Hej Ho! :D Tak, wiem. Takie staroświeckie powitanie. Nazywam się Natalusis (w grze tylko, lol), nie miałabym takiej nazwy gdyby nie moja znajoma ;-; Ale i tak w realu nazywam się Natalia (xD). Mam naście lat, bo i tak nikogo to nie obchodzi. Jeżdżę konno, mój ulubiony sport :D Posiadam Kota o nazwie ''Fredzisław'' ;')) Szczerze nienawidzę go :D Jestem Bambino, Vlover. Piszę i czytam dużo książek xD (Walnięta jestem). Posty będą regularnie, aczkolwiek czasami mogą być problemy, ale to rzadko.
Pozdrawiam :D Mnóstwo przytulasów i buziaków
~Natalusis

4 komentarze:

  1. *Juuuuppppiiiiijjjjjaaaaajjjjjeeeejjjj*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też was zapraszam na mój blog xD http://tfm-oczami-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalie łączmy się xD
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń